dissabte, 11 de juny del 2011

Danke, Saarbrücken

Aquests passats mesos d'abril i maig he estat a Saarbrücken (Alemanya) amb una beca del govern alemany (DAAD) per investigar a l'Institut für Musikwissenschaft de la Universität des Saarlandes amb el professor Rainer Kleinertz. Ha estat una gran experiència: he conegut gent fantàstica, he fet excel·lents amics, he gaudit de l'encant d'una ciutat molt peculiar... i he après molt en tots els sentits. Així que només tinc paraules d'agraïment per a tots vosaltres: Prof. Rainer Kleinertz, Stefanie, Julia, Silvia, Daniel, Cinthia, Louise-Anne, Florian, Nuria, Claudia... i un llarg etcètera. Fins aviat!

Diesen letzten Monaten von April und Mai war ich in Saarbrücken (Deutschland) mit einem DAAD-Stipendium, um am Institut für Musikwissenschaft der Universität des Saarlandes mit Prof. Rainer Kleinertz zu forschen. Es war eine tolle Erfahrung: ich habe fantastische Leute kennengelernt, ich habe eine besondere Stadt genossen... und ich habe viel gelernt. Deshalb habe ich nur Wörter von Dank für euch: Prof. Rainer Kleinertz, Stefanie, Julia, Silvia, Daniel, Cinthia, Louise-Anne, Florian, Nuria, Claudia... und so weiter. Bis bald!