dimarts, 29 d’abril del 2008

Tres sopranos

Avui, 28 d'abril, hem fet el "concert de les tres sopranos" que ja us vaig anunciar. Ha estat una vetllada magnífica en què totes quatre, la Lola Rubió, la Montserrat Ruiz, la pianista Anna Monfort i jo, ens hem sentit molt ben acollides per les membres de l'APDE, l'Associació per a la Dona Efectiva. Des d'aquí aprofito per agrair -també en nom de les meves companyes- a l'APDE l'oportunitat que ens han donat de fer aquest concert a la seva seu i, concretament, a l'Anna Maria Griñán per creure tant en nosaltres.
A les fotos som les següents: a les dues primeres apareix la Lola, a les dues següents jo, a l'última, darrera del ram, la Montse, i en totes, al piano, l'Anna Monfort. Per desgràcia al meu pare se li va acabar la bateria de la càmara llavors!