dilluns, 25 d’octubre del 2010

Missa de difunts amb el "Requiem" de Mozart

Hola a tots. En aquesta ocasió us vull anunciar la ja habitual Missa de difunts de la Parròquia de Sant Miquel dels Sants en què el Cor Bach (amb l'Eduard Mañé a l'orgue) interpreta fragments del Requiem de Mozart. Serà el proper 6 de novembre a les 20 (c/ Escorial 163 de Barcelona) i, com l'any passat, faig de solista del "Benedictus". És una bona ocasió per gaudir d'aquesta meravellosa obra en el seu veritable context litúrgic. Per a més informació, cliqueu aquí.

3 comentaris:

Anna Maria Villalonga ha dit...

Ostres, no crec que l'accés estigui adaptat per al Manel, no?
Quina llàstima. Ahir precisament anava escoltant el Réquiem pel carrer, transportada totalment.
Ja aniràs avisant de totes les cosetes, AB.
Tinc un cap de setmana molt ple de feina. Una forta abraçada i molta sort.

LURDES ESTRUCH ha dit...

avui vénen els meus pares, i ho tinc complicat. però si acabo baldera de temps, vinc!
(sóc apassionada de Mozart, i segur que, fet per tu, queda diví...)
un petó ben fort, Aurèlia!

LURDES ESTRUCH ha dit...

Avui vénen els meus pares, i ho tinc complicat. Però moltes gràcies per avisar-me, si acabés baldera de temps, vindria.
(sóc apassionada de tot el de Mozart i, fet per tu, el Rèquiem deu quedar diví...)
un petó ben fort, Aurèlia!