dimecres, 28 de gener del 2009

Anuncis del proper concert de cant i arpa... i errates

Al diari Protestante digital han anunciat el proper concert de cant i arpa (31 de gener) amb informació interessant (programa, etc.). Podeu consultar-lo en aquest link: http://www.protestantedigital.com/new/leernoticiaCat.php?12159 No obstant, he pogut comprovar que molts altres llocs on-line han publicat anuncis semblants però amb lamentables errors en el meu currículum. M'imagino que algú va escapçar el meu currículum deixant, d'una manera força desafortunada, justament tot allò que no és cert de mi, i aquesta versió s'ha anat repetint en nombrosos llocs. En canvi, a Protestante digital apareix tot correctament a partir de la informació que jo mateixa vaig proporcionar a l'entitat organitzadora del concert. Així, doncs, voldria fer constar que es tracta d'un error totalment aliè a la meva voluntat i del què no en sóc responsable.
De totes formes, agraeixo moltíssim a l'organització del concert la tasca de divulgació que n'estan fent. Esperem que tot vagi bé!